• Trennid

  • POST algajad

    POST algajad on suunatud kõigile postitantsu huvilistele, kes pole varasemalt postitantsuga kokku puutunud. Kindlasti sobib see trenn ka kõigile neile, kes soovivad oma baasteadmisi värskendada või on pidanud trennist pikema pausi võtma. Tunnis pöörame tähelepanud spinnidele ja lihtsamatele kombinatsioonidele postil ja selle ümber. Õpime oma haaret kontrollima ning posti ja iseennast usaldama. Trenni pane kindlasti jalga lühikesed püksid ja mugav trenni topp. Palun ära kreemita ennast 24h enne trenni algust, vastasel juhul ei pruugi sa postil püsida.

  • Venitus
    Venitus on suurepärane viis, et oma kehale pai teha. Raske jõutrenn tekitab lihaspinget ja võib ajapikku ka sinu liikumisulatust pärssida. Trennis läbime tõhusa soojenduse ja jätkame staatilise venitusega. Rõhk asetseb seljal, õlgadel ja jalgadel, et sinu tantsimine tulevikus veel voolavam ja kaunim välja näeks.
  • Pole choreo

    See tund on mõeldud kõigile, kes soovivad õppida tantsima postil. Pole Choreos loome väikeseid koreograafiaid, mille kaudu õppida sujuvat liikumist postil ühest harjutusest teise, kolmandasse jne, eelnevalt juba harjutusi teades ja osates (hea ettevalmistus on Postitantsu tund algajatele). Trenn sobib hästi nii algajatele kui ka veidi oskuslikematele postitantsijatele.

    Tund on dünaamilise ülesehitusega ning siin on võimalus kogeda omal nahal erinevaid postitantsustiile nagu näiteks contemporary, sensual ja artistic. Kaasa võta palun lühikesed püksid ning igaks juhuks võivad olemas olla ka säärised, retuusid ja põlvekaitsmed. Liigume paljajalu või pleaser'ites, olenevalt kavast. Kingade puudumisel ei jää midagi katki, kingad on lihtsalt variant.

  • bodyART

    bodyART™ on Robert Steinbacheri poolt loodud funktsionaalne keha ja meele treening, kus harjutused on mõjutatud nii joogast, füsioteraapiast, erinevatest idamaistest võitluskunstidest, tavapärastest jõuharjutustest kui ka pilatesest. Olulisel kohal on õige hingamine ning harjutuste omavaheline kooslus.

    Treeningus keskendutakse harjutustele, mis treenivad keha tervikuna, haarates kaasa kõik lihasgrupid. Kasutatavad harjutused arendavad tasakaalu ja lihasvastupidavust, sidudes kehalise koormuse vaimse jõuga. Treeningus puuduvad keerulised sammukombinatsioonid ning harjutused on jõukohased igal tasemel harrastajale.

  • Vaba saal

    Vaba saal on mõeldud kõigile, kes soovivad omal käel harjutama tulla. Saalis on kohal ka treener, et vajadusel abi paluda, aga tavavormis trenni ei toimu. Kõigile registreerinutele on kasutamiseks isiklik post.

    Soovi korral on võimalik ka posti sõbraga jagada (juhul kui näiteks vaid üks vaba koht alles on). Sel juhul tuleb vaid ühel teist endale koht registreerida. Vaba saali hind kehtib inimese kohta.

  • Exotic

    Exotic postitants on oma alguse saanud striptiisist, olles võrgutav, seksikas ning erootiline. Praeguseks on Exotic poledance saanud uuekooli tunnetuse välja arenedes Vene postitantsijate jõulisest naiselikkusest femme fatale näoliseks. Jalas on kõrged kontsad, põlvede ümber kaitsmed ning liikumine võib olla tugev ja konkreetne või kerge ja voolav, olenevalt muusikast ja tunnetusest. Selles trennis harjutad postitrikkide ja liikumise sujuvust ning ühtesulandumist tantsuks, treenid tasakaalu, jõudu ja painduvust. Trikid võivad olla väljakutsuvad, kuid kartma ei pea, trenni alustame soojenduse ja lihtsamate liikumistega põrandal, seejärel õpime treeneri poolt loodud koreograafiat, mis koosneb trikkidest postil ja põrandal (floorwork). Trenni lõpus venitame. Kaasa võtta põlvekaitsmed, retuusid, lühikesed püksid ja Pleaser kingad ja/või sokid.

  • Aerial hammock
    Aerial Hammocki tunnis on fookus jõu ja painduvuse arendamisel. Hammock on spetsiaalne kangas, mis on ühendatud lakke nagu "võrkkiik", mille sees saab teha erinevaid jooga ja stretchingul põhinevaid harjutusi. Kanga abiga saab liikuda nii põrandal kui ka õhus. Tundides tugevdatakse ülakeha, õlgu, käsi, selja- ja kõhulihaseid ning õpitakse ka mitmesuguseid akrobaatilisi elemente ja poose. Harjutused on tänu kanga kasutamisele eriti põnevad ja väljakutsuvad ning liikuda saab väga erinevate kaunite asendite vahel. Hammock võib olla lihtne ja lõõgastav kui ka keerukam ja vastupidavust nõudev. Võid nautida puhkust justkui kookonisse mässituna ja kergelt kiikudes või keerata ennast kringliks ja venida igas suunas.Hammocki trenni tulekuks pole varasem kogemus vajalik. Igaühel on võimalik oma keha tunnetades ja kuulates kergematelt harjutustelt raskematele edasi liikuda. Selga pane pikad retuusid ja trennitopp. Tund toimub paljajalu.